Δευτέρα, 21 Απριλίου 2014

Πρώτη προσέγγιση



Θυμάμαι ήταν Οκτώβριος του 2010 όταν τυχαία μέσω κοινών γνωστών γνώρισα μια εναλλακτική θεραπεύτρια που ασκούσε ολιστικές , εναλλακτικές και συμπληρωματικές θεραπείες. Να επισημάνω ότι μέχρι τότε δεν γνώριζα καν τους συγκεκριμένους όρους.
Αποφάσισα λοιπόν να κάνω μια σειρά θεραπειών για ένα πρόβλημα που με ταλαιπωρούσε από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου.
Στην αρχή ήμουν λίγο δύσπιστη για να είμαι ειλικρινής , αφού όλα όσα είχα δοκιμάσει μέχρι τότε ήταν σκέτη αποτυχία. Είχα και στο πίσω μέρος του μυαλού μου την τελευταία κουβέντα του οικογενειακού γιατρού  - ότι όσα χρόνια έχω το συγκεκριμένο πρόβλημα τόσα χρόνια θα κάνει για να αποκατασταθεί-.
Ξεκίνησα το ταξίδι της θεραπείας μου ξεπερνώντας τις αρχικές μου αμφιβολίες ανοικτή και δεκτική στην θεραπεία. Στην αρχή μου έκανε κυρίως ρεφλεξολογία αλλά επειδή είχα και κάποια μυοσκελετικά θέματα μου έκανε και Μυϊκή Επεξεργασία Βαθέος Ιστού.
Ομολογώ με απόλυτη ειλικρίνεια ότι μετά από μερικές συνεδρίες το πρόβλημα που είχα άρχισε να λύνεται. Έκπληκτη με το αποτέλεσμα της θεραπείας και την αλλαγή στην ποιότητα ζωής μου αποφάσισα να ασχοληθώ με τις εναλλακτικές θεραπείες.
Έτσι η πρώτη μου θεραπεύτρια έγινε και η πρώτη μου εκπαιδεύτρια. Από τότε ξεκίνησε το ταξίδι της εκπαίδευσης μου το οποίο συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.
Η αρχική μου εμπειρία ήταν βιωματική και αυτός ήταν και ο λόγος που ένιωσα αυτή την έλξη για τις ολιστικές θεραπείες. 
Θέλω όπως άλλαξε η δική μου ζωή και έγινε καλύτερη να προσπαθήσω να κάνω το ίδιο και για άλλους ανθρώπους. Με αγάπη, σεβασμό και δοτικότητα ξεχωριστή για τον καθένα.
Έτσι η ανάγκη μου για ενημέρωση του κόσμου για τις εναλλακτικές θεραπείες με οδήγησε στην δημιουργία του συγκεκριμένου blog. Θέλω με την σειρά μου και εγώ να συμβάλλω στην ενημέρωση και διάδοση των θεραπειών αυτών και να γνωρίσει ο κόσμος ότι υπάρχουν και άλλες επιλογές που μπορούν να κάνουν τη ζωή τους καλύτερη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου