Πέμπτη, 19 Ιανουαρίου 2017

Αναγνωρίζω τα συναισθήματα μου




Σήμερα είναι μέρα θεραπείας και φροντίδας. Δικής μου θεραπείας και φροντίδας. Επιδιώκω να δέχομαι σε τακτά χρονικά διαστήματα από φίλους-συναδέλφους τη φροντίδα τους. Αφενός γιατί και εγώ  έχω τα προβληματάκια μου και αφετέρου για να θυμηθώ πως αισθάνεσαι μετά από μια συνεδρία ρεφλεξολογίας, μάλαξης ή οποιασδήποτε άλλης τεχνικής. Είναι πολύ σημαντικό να νοιώθεις και να θυμάσαι τι συναισθήματα αναδύονται μέσω αυτής της διαδικασίας.
Η εμπειρία μου έχει αποδείξει ότι δεν έχουμε επαφή με τα συνασθήματα μας. Ούτε την εκπαίδευση να τα αναγνωρίζουμε. Μου συμβαίνει πολύ συχνά μετά το πέρας της συνεδρίας να ρωτάω πως αισθάνονται και η απάντηση που παίρνω είναι ένα σκέτο " καλά". Το "καλά" έχω να πω ότι πρώτον δεν είναι συναίσθημα και δεύτερον είναι μια κοινότυπη απάντηση που έχουμε μάθει να δίνουμε τυπικά και ασυνείδητα.
Μερικά συναισθήματα που μπορούν να αναδυθούν μετά από μια συνεδρία είναι χαρά , ευτυχία, ηρεμία, ευφορία αλλά  και ντροπή, ενοχή, νοσταλγία, μελαγχολία.
Είναι πολύ σημαντικό να μάθουμε να αναγνωρίζουμε τα συναισθήματα μας και να μαθαίνουμε το σώμα μας γιατί μόνο έτσι μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε.
Σας καλώ , λοιπόν να αρχίσουμε μαζί αυτό το ταξίδι της εξερεύνησης των συναισθημάτων και να μοιραστείτε τις δικές σας εμπειρίες και συναισθήματα.

Σας φιλώ,
Βουρτσάκη Μαρία- Ρεφλεξολόγος

Better Life - Ολιστική προσέγγιση για μια καλύτερη ζωή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου